Saturday 29 October 2011

saper punyer kejer nih?? herr..~~

fuh...dah lama aku tak cot cet cot cet kat sini... hmm...cm biasa sesi luahan rasa..jeng3... O.o

aku knl C (bkn nama sbnr) sejak sklh rendah... mmg macho sejak kecil.. fuh...tergugat iman aku beb.. tp dulu tak la rapat mana... just men kejar2 jer dulu.. haha.. mkn besar mkn hensem la pulak... aduh... lagi la hati byk cinta.. hohok... well, muka byk market..saham byk tggi..aweks pon msti lah ramai dan cun2.. emm..time tuh tak rasa apa2 pun... aku pun time tuh mmg ramai la cowok2 nya.. haha (yela tuh...) aku rapat dgn dia sejak akhir thn '09... hah,time tuh dia baru pts dgn awek dia... tah la tak igt sbb apa..curang kot.. dia pun luahkan lah rasa kat aku... aisy..aku gak yg kene.. lama lps tuh..dia mntk cpl.. ooppss.. hehe..lompat2 la aku  time uh.. gembira tak terkata.. hahaha... cm bln jth ke riba... tp jd lain la plk lps tuh... aku rasa dia mkn jauh...mkn jauh..dan jauh.. smpai aku hlg percaya pd dia... yela an.. C uh an ramai pmnt... aisy...takut la aku an... hehe.. smpaikan apa yg dia ckp smua aku tak percaya.. "lau owg g tau kat owg tuh pun..bkn owg tuh percaya an???!" ayat dia time mrh dia memuncak... smpai satu tahap...kitaorg pun pts..

sejak pts dia trs tkr no. aku lgsg tak dpt contact dia.. tak tahu lah kenapa...hati aku rasa mcm dia sengaja wat aku skt hati dgn wat aku jeles.. (ada peristiwa yg berlaku) sejak tuh jgk lah aku dan C tak bertegur.. aku ambil kptsn utk pndah.. mgkin itu satu titik akhir kisah aku dan C.

perkara tuh dah berlalu mgkin lbh sthn.. aku mula rapat blk dgn C. :) tak sangka! hati aku gembira..walaupun hya skdr teman biasa.. tp hati tersentak bila aku dpt tahu dia cpl dgn F(bkn nama sbnr). eemmm..tak kesah laa... asalkan tembok dingin aku dgn C dah runtuh..! yes!!!

tiap2 hari kitaorg sms... gurau2..borak2...serius..best gileerrr!! aku boleh tersym spnjg hari kalau C sms aku.. hahaha... =D tak kesah la kalau aku nmpak dia date ke apa ke... yg pntg dia ok dgn aku... tak kesah laa dia nk jujur psl F ke nk cter psl F ke...semua tntg F ke..aku TAK KESAH.. haha..asalkan dia cter kat aku.. sbb bg aku as long C happy...aku pun akn HAPPY.. haha...walaupun kdg2 sayu jgk hati nih...

tapi... betullah kata pepatah melayu.. disangkakn pns smpai ke ptg rupanya hujan di tgh hari.. (betul ke nih??) haha..hentam jep la yek.. satu mlm C sms.. "em..echa, lps nih C tak leh msg echa lagi... tp bila smua dah selesai C jnji C msg echa lg..." termangu2 la aku kan time tuh..emm..oklah an lau cm uh.. maybe C ada prob dgn F kot.. taknak lah aku kacau..rupa-rupanya C smbunyikan sesuatu dari pngthuan aku...

pelik aku...sejak mlm tuh tade lgsg sms dr C utk aku...jmpa pon taknak pndg beb..peh.. tersentap seh hati nih... otak aku da start tertanya2..apehal mamat nih..wat dek jep jmpa aku..da la msg aku tak bls lgsg..biasanya kalau lama tak msg pun just 2/3 hari jep..ni nak dkt smggu apa cer nih an..
pada satu pagi yg mulia...member aku tya.. "hei ca...kau bg tau kat aku... sapa pakwe kau sbnrnya????!!! apehal dia nk maki2 C??? asal dia nk kata C tuh ganggu hdp kau!!! bg tau aku cpt!!" aku dah bluuurrrr... apa ni beb...mana aku ada pakwe..sapa plak yg wat nih??? "aku tak tahu..yg pntg skg ni dak uh ugut C nk blasah C!! C merajuk dgn kau! C mrh glerr kat kau!!" pilunya hati aku time tuh..tuhan jep yg tahu... oohh..itu rupanya maksud C. ptt la C tak cntact aku tak nak pndg aku.. rupanya ini...sbbnya.

aku terus jmpa S(bkn nama sbnr) utk tahu lbh lnjut.. S pon tak thu perkara nih. S trs jmpa C. C bg tahu smuanya pd S. C pun bg tau jgk kat mmber2 yg lain utk jd back up C lau C kena pukul nnt. ptt lah smua dak2 nih pndg aku smcm..pg2 da perli2 aku.. aku blluurr jep laa an.. ne aku tau bnda nih jd.. C aku jmpa S lg skali..aku tya dia apa yg jd.. S cuma geleng.."jgn tye.." S ckp mcm tuh... apa nih?? apa nih??? aku pening...hati aku rasa semcm..sampaikan aku tak dpt tahan air mata aku... dpn S(bkn nama sbnr) dan kwn2 aku melalak.. hahahak..
sedih beb... bkn senang nak baik blk dgn C tiba2 jd mcm ni,,, apa  la nsb.. :'( S pandang aku smcm... kenapa semua mcm nk slh kan aku?? sdgkan aku tak tahu menahu perkara nih... serius..aku tak tahu..kenapa C salahkan aku??? kenapa S slhkan aku??? kenapa semua slhkan AKU?? saper punyer kejer nih?????
                                                                                                                           (bersambung...)

No comments:

Post a Comment